.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیررسانه‌ای داماش در گفت‌وگو با تسنیم:
باشگاه داماش گیلان تعطیل نشده است

 تسنیم: مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش با بیان اینکه باشگاه داماش تعطیل نشده و به آینده امیدوار هستیم، گفت: پس از سقوط داماش، دفتر مرکزی در رشت به صورت نیمه تعطیل به فعالیت ادامه می‌دهد، اما به زودی همه چیز عادی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علی احمدی سراوانی در گفت‌وگو با تسنیم در رشت، درباره خبر تعطیلی این باشگاه اظهار کرد: چنین چیزی درست نیست بلکه بعد از سقوط تیم به لیگ دسته اول، باشگاه به حالت نیمه تعطیل در آمده و چند روزی هم تعطیل بود اما ما روزانه در محل کارمان حاضر می‌شویم حتی کلینیک باشگاه به کار درمان بازیکنان آسیب دیده می‌پردازد.

وی افزود: وضعیت حاکم در باشگاه به دلیل مشکلات طول فصل گذشته در لیگ برتر و سقوط تیم، امری طبیعی بود اما این هرگز به معنای تعطیلی باشگاه نبوده و نیست.

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان با وعده بهبود اوضاع داماش در آینده گفت: ما امیدواریم با حل مشکلات باشگاه و معرفی رسمی سرمربی جدید، تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان به زودی آغاز شود.

سراوانی درباره صحبت‌های اخیر یکی از نمایندگان مردم رشت، مبنی بر عدم کمک قوه قضاییه به داماش تا زمان حضور عابدینی، تصریح کرد: این سخنان حرف‌های تازه‌ای نیست و من سئوالم این است که پس چرا تیم گهر درود و راه آهن دچار مشکل بودند؟ آنجا هم امیر عابدینی حضور داشت؟

وی با بیان اینکه کوچکی‌نژاد زحمات زیادی برای داماش کشیده است و حتما قصد وی از این گفته‌ها حل مشکلات داماش بوده است، گفت: این را به راحتی می‌توانیم از هم فکری‌ها و تلاش‌های وی برای حل مشکلات باشگاه در طول فصل گذشته ببینیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع اکنون این است که همه کمک کنند تا مشکلات باشگاه در شرایط کنونی حل شود و این، هم فکری و کمک همه را می‌طلبد زیرا با تاخیر در حل مشکلات ما زمان را از دست می‌دهیم و این می‌تواند به روند تیم در فصل آینده لیگ دسته اول ضربه بزند.

سراوانی افزود: پس از سقوط داماش، دفتر مرکزی ما در رشت به صورت نیمه تعطیل به فعالیت ادامه می‌دهد، اما به زودی همه چیز عادی می‌شود و امیدواریم با حل مشکلات و تعیین سرمربی به زودی تمرینات تیم آغاز شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.